Dubbel jackpot !

Sitter här o tittar på programmet till morgondagens V-75 på Axevalla ! Och det är som sagt dubbel jackpot i morgon !  Banan som ligger nära Skara Sommarland har Sveriges längsta upplopp ! Och när Sto-championatet går där 3 söndan i Juli så brukar alltid jag och min Svåger Erland vara där ! Det har vi varit i många år ! Men imorgon blir inget besök ! Men tävlingarna går ju på tv som vanligt !              
              Prata om svår omgång, hitta bra favoriter verkar omöjligt ! Jaa, det är ungefär lika svårt som o hitta en nål i en höstack ! Jag funderar lite på det långa upploppet o tittar på hästar som har bra form på bakspåret !
              Och jag tyckte när jag tittade på Atg:s hemsida att jag såg att det var 85 miljoner kronor o dela ut !
                          Här gäller att spotta i nävarna ! Kom igen Jan !!!!
      Nu hattar jag inte längre ! Nu går jag tillbaks till den ursprungliga  grundkategorin Allt Möjligt ! Som jag hade från början ! Det står ju under Jan i Närke på bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0