Först fick jag besök ! Igår .

             Det har ju blivit en tradition ! Att mina systrar o  svågrar kommer på besök innan jul ! För de sista åren så har jag valt att fira jul i mitt hem ! I Askersund ! Jag uttrycker det så att har jag firat jul i 72 år med de allra närmaste  så är det väl inget konstigt att jag själv firar jul och föredrar att resa på våren o sommaren o hösten ! Och jag har väldigt många o tänka på med välbehag ! Så mig går det ingen nöd på som självständig människa med en bra social status !
            Vi hade så trevligt och åt pizzor vid middagstid ! O drack kaffe med Mariannes hembakade lussebullar. Och jag glömde i ivern och i diskussionens o konstaterandets värld att ta ett foto av sällskapet ! Det här fotot är från förra årets julbesök ! Och bilden av Hjo-borna skiljer sig inte !
                      Och sen blev det nästa evenemang !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0