Jaa, dom blev jag imponerade av !

 Jaa , Helgerna är ju fulla av härlig sport ! Först av herrarnas insats i slalom med en andra plats och 2 till bland de 10 ! Även damerna i det alpina gänget börjar o överraska ! Är inte bara bra i slalom längre utan även i storslalom o fartgrenarna ! Väldigt glädjande !
     Sen när det gällde sprinten i Davos så visade det sig att det finns unga löften på gång ! Men ingen pallplats den här gången ! Och tyvärr har Jystina Kowalszuk svårigheter med den fria stilen !
 
       Sen har vi ju matchen mellan Manchester City och Arsenal som slutade med 6-3 ! Tröttkört Arsenal ! Undrar om inte Machester City är ligans bästa lag just nu jämte Liverpool ? Men Arsenal leder forfarande ligan med 2 poäng ! 
         Och jag lyckades få in rätt rad på v-75 ! 1800 kr till mina systrar o svåger o Olle och mig själv ! Per man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0