Jaa, nu visar jag foto från balkongfönstret !

 Och jag har varit ute o köpt halkskydd ! Tyvärr fortsätter vädersajterna att vidhålla det skall bli plusgrader nästa vecka ! Kung Bore kommer väl åter då, förhoppningsvis då senast till jul ! Julstämning med regn känner inte jag för ! Men vad göra åt det i så fall ! 
                  Jaa, nu kommer ju en helg med härlig sport på tv  ! Alpina världscupen i alpint o längdskidåkning, V-75 från Finland,  Vermo hette det nog !? Och så möter Arsenal- Everton hemma ! Everton som slog Manchester United i onsdags ! Och så hoppas jag att snön ligger kvar över helgen i alla fall !
                     Och som sagt !  På helger tillbringas det inte mycket tid vid datan annat än att se på odds i V-75 loppen ! Och är det något uppseendeväckande, ja då vet man aldrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0