Jaaa, så är det !

Jaa, vare sig det blir en grön eller vit jul så är jag i min ålder nöjd över att se att det är väder ute t.ex på julafton ! Underförstått fått vara med om en julafton till ! Och så många fina minnen som finns inom mig ! Det här fotot är taget för ca 72 år sen ! Jag konstaterar saker o ting, har inget att gnälla över vare sig " jag bor i Korpilombolo eller Baku " !!!! Och i Stockholm är fotot taget ! 
              Och nu blir det snart motion i den myckna snön som finns just nu !

Kommentarer
Postat av: Jonna Ekblom

Lilla mormor! Fint kort! Kram Jonna:)

Svar: Hej du ! Jaa, inte dumt ! Kul o fotografera av gamla kort ! Kram !
Jan i Askersund

2014-04-01 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0