Jag måste säga att det är toppenväder trots kyla !

                         Det här fotot tog jag på hemvägen med matkassarna ! Jag har ju solen som bokmärke o symbol ! Jag säger så här då. " I min livsåskådning betyder solens närvaro otroligt mycket mer  än domedagspredikningar utan facit " !
                  Samarkand jaa, det ligger i Uzbekistan som ligger i Asien mot Europa. Får vi se vilket land jag kommer med naturbild från nästa gång  ! I ett program jag såg vet man ju inte riltigt var gränsen går mellan Europa o Asien. I Turkiet vet man ju. Joo, det var ju i Kristina Cappelins tv-program dom försökte utröna detta ! Jaa, för mig är det lika viktigt att vara världsmedborgare som svensk ! O då lär man sig ochså en del av den övriga världens beskaffenhet !
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0