Nu skall det bli kallare, enl "vederseiterna " !

        Och" för en gångs skull så är de fyras gäng " eniga ! Idag var väglaget även svårt med broddar, isfläckar o försåtligt. O sen skall man emellanåt gå på asfalt o grus , hårt för fötterna ! Annars gick rundan bra ! O alltid är det nån man pratar med på vägen . Och så skoja jag och en kille jag mötte med barnvagn om " att det är väl inte lönt o motionera enl. nya rön "  ! För man lever ju längre om man har några x-trakilon ". O sen läste jag för några månader sen att det var bättre att " trampa livet av sig på motionscyklen i 5 minuter än att gå ut o motionera " ! Jag fick ju " beröm av doktorn sist " för jag hade 99 % i syreupptagningsförmåga ! Inte har jag fått det av att " ligga i soffan o dricka öl o äta chips o skälla o skylla allt på Reinfeldt " typ ! Jag som vet vad jag vill kan inte annat än skratta åt allt " Grönköpingsältande " Men det är det här med lobbyister  " det är väl folk som vill sälja mer motionscyklar o spinningkort " !
                    O så här kan det se  ut emellanåt där jag går ! O det är inte så halt ! Här blir ju väldigt fina foton på bloggen numera, det är jag nöjd med ! Men på den andra bloggen jag har lägger jag nu förutom världsmusik även ut flyguppvisningar ! O konstateranden o tyckanden är vanliga , avslöjar " de politiska lobbyisterna o populisterna ". typ mm,mm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0