Det är märkligt, eller ?

När jag inte var inne på bloggen o skriv nått inlägg i lördags då var det fler läsare på bloggen än igår t.ex. ! Ah, bara "nån läser den" så fyller den sin funktion, typ ! Jaa, för det mesta är det runt 10 läsare, därav några från utlandet ! Man kan se vilket område läsarna kommer från i Sverige och land från dom utomlands !
            Javisst blir det motion i dag och i veckan ! Inte kommer jag att ändra mitt " vinnande koncept" så länge jag orkar ! Jag kör på utan " att leva i en utopisk drömvärld " ! Fötterna på jorden var det !
     I kväll kommer jag med intresse att se ett nytt avsnitt av den spännande, deckaren/ thrillern Hunted på Tv. Det ser jag ochså fram emot liksom sim-Vm i Barcelona !
 Jaa, under min resa "runt" 75-årsdagen tog jag det här fotot på Melissa ! Som tillhör min klan ! Kram Melissa ! Jaa, det är väl härligt o vara klanledare oavsett man bor i Korpilombolo eller Baku !
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0