Det blev en toppendag !

 Mycket sol, mycket prat med kända o okända, och naturligtvis en glass nere i hamnen ! 
 Och jag satt på en bänk på kajen och åt glassen och hade den här utsikten !
 Och naturligtvis var den här skrattmåsen intresserad av vad jag slickade i mig !
 Sen knalla jag iväg till Borgmästarholmen för att dricka något o äta en god kaka på serveringen ! Och så här ser bron ut vilken jag kom ifrån ! Har fotat från den andra sidan nån gång och haft med på bloggen !
 Och den här utsikten hade jag när jag drack min cocacola och åt en dammsugare ! Och sen gick jag tillbaks till hamnen igen och prata med en kompis ! Och när jag cykla hem så hade jag solat o haft det skönt tjaa,i tre och en halv timme ! Och Askersund är ochså en fantastisk sommarstad ! Och det finns det många av i " Sverige o världen ", det vet jag ! Vilket jag anser vara en fördel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0