God morgon, då blir det boule i fm !

Det  blir det ! Och vädret blir är som det varit nu en tid i södra och mellersta Sverige, alla tiders ! Och alla tiders har jag det ochså som human being och det har jag insett sedan länge ! Socialt och enskilt, typ ! Och visst har jag fyllt 75 år, bara en sån sak har jag fått uppleva !
       Optimism ja !  Visst det finns dom som har det " sämre eller bättre än jag har " men jag tänker inte lägga mig ner i " negativismens håla " ! Fortsätter att vara en reistisk humanist som ständigt vänder på myntet !
      All right, kommer att ta med foton från olika platser ! 
     Det här fotot är taget är taget i en av städerna jag växt upp, Örebro ! Och motivet är Svartån som går genom staden ut i sjön Hjämaren bl.a. i anslutning till Örebro slott  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0