Idag gratulerar jag Kroatien !

              
        Varför det då ? Jo därför att denna nation idag blivit medlem i EU ! Och jag har alltid varit för EU ! Som ursprungligen kan härröras till KOl -och STÅLunionen som bl.a. bildades för att få slut på de evinnerliga krigen i Europa ! Jag är fullständigt övertygad om att " Sverige o övriga världen " inte varit bättre utan EU som hos en del projektionister är "syndabock för allt " och det är väl bra att ständigt ha vissa saker som syndabockar här i världen " !
                  Efter vad jag förstår så är det fler länder i Europa som vill gå med i EU ! Det tycker jag är bra ! Och den ekonomiska krisen i världen " har ju blivit liksom lite " tårta på tårta" liksom andra i historien ! 
                    Och jag gratulerar ännu en gång som " human beeing o världsmedborgare " Kroatien till EU-medlemskapet idag den 1 juli 2013 !
          Bild från Commons Wikimedia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0