Ja, då var det lördag igen !

 
Jaa, efter detta för alla ? självklara påstående har jag nu satt ihop mitt V-75 system gällande Halmstadstravet. Och tävlingarna visas som vanligt på TV ! Och jag har som småspelare kört med 3 spikar på min spikharry, de mest betrodda ! Och är ute efter att få med någon, några outsiders när jag öppnar de andra 4 loppen med en utgångshäst ! Varför jag spelar spikharry ? Joo, dels för att man påverkar varje lopp själv, dels för att den enda vinsten jag fått som gett mig en summa värd namnet " något så när vinst " !
              Jaa, och faktiskt så  "slår jag över idag " och investerar i en Harrys superpåse. Ingenting som " fördärvar min framtid " ! Och med framtidstro och spänning bänkar jag mig framför TV:n idag kl 14 !  Och jag säger till er som ochså spelat på något idag . LYCKA TILL ! Och ni har väl hört talas om min livslinje " Från rötter till barnbarn " !? Jaa, jag tycker jag vandrar på en fin " livets stig " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0