Jaa, det är ju på den livslinjen jag går !

" Från rötter till barnbarn " O sen tar jag taggarna till hjälp allt eftersom jag går " framåt eller bakåt" i tiden !
            Jaa, jag börjar nu att förbereda mitt tips för morgondagens V-75 tävlingar på Halmstadtravet ! Men jag sätter inte ihop det förrän i morgon fm. kan bli strykningar t.ex. Jag vill ju gärna ha de mest betrodda som spikar, 3 st ! Ja det har jag berättat innan har jag för mig ! O sen tar jag ut utgångshästar i de övriga loppen, gärna nån outsider förståss ! Och det är en spikharry jag pratar om ! Och den styr man ju ganska mycket själv efter eget huvud !
 Jaa, vädret skall tydligen bli bra i södra Sverige en tid nu, påstår väderseiterna !  Askersund ligger det i södra Sverige ? Jaa, så nära det kan. Bara några mil från Östgöta -o Västgöta gränsen. Där börjar ju Götaland !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0