Då har jag satt ihop den !

V-75:an ! I dag går lördagens travlopp på Bodentravet ! Och eftersom tävlingarna inte börjar förrän 20:00, går direkt i TV, så kallas detta evenemang  för midnattstravet ! Själv vill jag gärna chansa på min spikharry så jag väljer 5 Beepoop Lady som spik i lopp 4,  5 Järboharry som spik i lopp 5 samt 4 Nautical som spik i lopp 6 ! Idiotiskt tycker nån kanske men hästarna tävlar ju i mest i norr, längst upp, det är tanken ! Nää, den här gången gör jag inte som " alla andra tycker " ! Utgångshästarna i de andra loppen tittar jag ochså på var de tävlat mest ! Idag faller jag hellre med flaggan i topp än att " mesa med ". Jag satsar inte så mycket och spelar bara själv på v-75 och nån tvilling eller dubbel där !
 Det är ju inte så länge sen jag var på en travbana o då var det Solvallas ! Elitloppshelgen  ! Nästa evenemang blir stochampionatet på Axevalla ! Och där har jag och en av mina svågrar varit många år, långt över 10 ! O det här är ett foto från nått av åren, kanske förra året rent av ? O det är svågerns eminenta nacke som syns !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0