Det artar sig bra...

          Jaa, tillhör man sin egen utnämda Positiva Klubben så inte minskas positiviteten när man ser ut genom fönstret, precis ! Motionsrundan företar jag ju nästan alltid minst 4 dagar i veckan, överdriver inte, men på vintern föredrar jag en solig snöig och på sommaren en varm solig ! Men även ifall man valt det positiva att överväga i sinnet så får man " räkna med en viss spännvidd " !
                Efter denna utläggning så kommer jag  att  gå ut på en solig runda på bl.a. strandpromenaden, frottera mig med folk o sola på en bänk en stund innan  jag kommer hem, äter huvudfrukost och ser herrarnas semifinaler i Franska Öppna i tennis i Paris. Enl. tysk väderseit får dom skapligt väder ! Och så gratulerar jag min kompis Bengt i Simrishamn som fyller år idag !

Kommentarer
Postat av: Bengt Olsson

Tack ska du ha för gratulationen,allt väl här./Bengt

Svar: Jaa, det var så lite ! Här är det ochså bra ! Fightas o kör på o trivs !
Jan i Askersund

2013-06-07 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0