En lite cykeltur blev det efter tipsinlämningen !

              Och då cyklade jag i det soliga vädret mot backen som syns på avstånd mellan skogspmrådena. Kvarnbacken heter den och i närheter börjar och ligger ett naturreservat, det andra i staden ! Och grönskan är fortsatt vidunderlig som synes ! Fotot är taget från en bro som går över riksväg 50 som går mot Örebro o längre norrut. Och riksväg 50 börjar i Motala ! Men var slutar den nånstans ?
          Och här syns kvarnbackens börja till höger. Och här satte jag mig o sola innan det cyklades hem så småningom. Och nu är kl 17:30 , V-75 loppen har gått o det blev inte en krona ! Och hög utdelning blev det, omkring 700000 ! Men det går fler lopp för hästarna och det hoppas jag att det gör för mig ochså ! God afton ! Auf wiederhören !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Många kategorier, mer om cykling!

2014-05-28 @ 21:39:02
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0