Idag regnar det i Askersund, my hometown.

Jaa, nu bor jag ju här ! Men är inte uppväxt här ! När jag summerar mitt liv hittills så är jag glad att jag bott på olika platser, i olika delar av Sverige ! Oavsett detta så är barn o barnbarn naturligtvis det bästa som hänt mig i livet ! Men vi har inte samma erfarenheter av olika miljöer och uppväxten !
Jaa, regnar gör det ! Men det är bara åskan som hindrar mig från att gå ut o motionera o handla på hemvägen ! Och just nu åskar det inte någonstans i Sverige enligt en av mina åsktrackers ! O fortfarande är det andra länders innevånare som ochså tittar på bloggen ! Just den här veckan, enl. bloggsumering, USA mest, Frankrike, Ryska Federationen, Tyskland o Jemen ! O på min andra blogg hade jag nån från Malaysia som sidvänt. Jag har ju inte alls hundratals som läser min bloggar men en från Malaysia eller Jemen räcker gott för att vara nöjd, så att säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0