Jaa, godmorgon på er !

Sverige har ju nu råkat in i ett vanligt väderläge så här års, regn från sydväst ! Men vädret är som det är , och jag har ju plan A o plan B när det gäller min motion ! Utomhusmotion o inomhusmotion, man får aldrig bli " handfallen " ! Typ !
Mina foton från t.ex vacker natur verkar tilltala människor från en hel del länder på båda mina bloggar ! Från nästan alla världsdelar via sidvändningar, besök ! Ja, det är bara Oceanien o Antarktis som jag inte haft sidvändningar eller besök ifrån ! Detta innebär inte att jag har några " kändisbloggar ", då hade jag fått utveckla dom ytterligare o tlll det har jag icke kunnande nog ! Det räcker så bra som det är ! 
       Sen kommer jag att göra fler cykelutfärder o ochså " åka på semester " , så mer foton från olika områden kommer att visas !
       Och när jag tittar ut så vet jag icke om det blir plan A eller B ! Regnskurar kan ochså ändra planerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0