Man får aldrig bli fotfallen, handfallen menar jag !

            Ibland kallar jag detta för mitt " tortyrredskap " ! Men vadå, tror ni jag ger upp för att det står som spön i backen  ! Här blev det en halvtimmes spinning i förmiddags ! Till grekisk musik på datan. Har utmärkta högtalare till den ! Det behöver man om man är världsmusiklover ! Oj,oj, vad dom rytmerna passar mig, dom grekiska och dom från andra länder. Jaa, t.ex länderna runt Kaukasus ! Oj, nu kom det precis en tidning från rovdjursföreningen i brevlådan ! 
  Och idag har jag och journalisten Johanna Hildebrandt kommit underfund med att vi har samma uppfattning i en fråga ! Vilken får ni själva komma underund med !
             Och hur har ni det själva med fighterandan ? Skall " Den gamla guben Jahan ständigt föregå med gott exempel o inte gnälla på ditt o datt utan o ta eget ansvar " ? Och var finns kunskapen om den övriga världen " mitt i gnällandet " ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0