Man kan nästan kalla det för fotvandring !

            Jag vill ju inte förnedra Jante, men jag gick i 3,5 timmar i det fantastiska vädret där solen ännu bränner i ansiktet ! Duktig " gube " ! Och jag sparkade precis Jante ut genom dörren. Och jag har inget o gnälla om heller ! Men jag tycker att svenska folket verkar njuta av att negativisera det svenska samhället, ledda av en sedvanligt gnällande opposition !! Skulle jag flytta utomlands så skulle de inte bero på det "usla vädret, den usla regeringen eller det usla levernet, nää, det beror i så fall på  det trygghetsnarkomaniserade , gnällande folket som aldrig får det bra och tryggt nog " !!!
            O flyttar jag utomlands så slipper ni gnälla på denna man och hans skugga !
 Och här i norra delen av Askersund nära Kvarnbacken satt jag och sola ett tag ! Och eftersom jag vet att det är så att gnällande, negativiserande, domedagspredikande och letande efter mänskliga -o omänskliga tillkortakommanden säljer mest så hamnar det positiva  o nöjda folket utanför på nått vis! Och dessa kämpar i motvind önskar jag en VERKLIGT GLAD O FIN PÅSK med fortsatt, jag vågar kalla det för det, fint väder !
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0