Vilka lyckade foton ! Dom visar jag " överallt " !

                 Inte ens gröten får jag ha ifred ! Jag har pratat om innan för folk att Kalla, min parakit äter från grötfatet. Och som synes har hon redan börjat förse sig innan " jag fått skeden i vackra mun " ! Och folk vet väl att jag inte brukar överdriva " livets fina ögonblick " i nuets, framtidens o rötternas namn !
                 Och vem kan vara mer än nöjd än när man som farfar får ett sånt här kort !  Det är mina 3 yngsta barnbarn av 9 ! Och så har jag bonusbarn,barnbarn, dessutom ! Och dom här kommer jag att se mer av i sommar ! Ibland undrar jag faktiskt om inte " en fattig kan vara mycket rikare än den rikaste ". Mig skall ingen ta politiska poäng på ! Nää, det är ju så att så fort valet nämar sig så räknas jag till den fattigaste tredjedelen i landet ! Men ingen har frågat mig själv vad jag tycker ! O hade dom ringt så skulle dom fått svar på tal !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0