Det är bara att gratulera vinnarna...

..o de övriga pristagarna. Vi börjar med ishockeyn ! Ett med " domedagspredikande " iver, allá fiaskostämpel i media Sverige tog guld i detta vm ! Nu skylls väl " segern på att bröderna Sedin kom med ". Dom ställde ju upp, o tillhörde laget i de 4 sista matcherna,  ! Jag predikar ständigt om att " ta inte ut några domedagspredikningar i förskott som är utan facit " ! O det gäller det mesta ! O vilken prispall vi fick ! Sverige, USA o  Schweiz ! Utan då Kanada, Ryssland, Tjeckien o Finland ! I dag har man nästan abstinens efter högtidsstunderna på Tv i helgen !
              Och jag hann ochså se slutet, omröstningen o snuttarna på Eurovision song contest ! Men visst vann rätt låt ! Grattis Danmark ! Och ha flöjten med i musiken, tjusigt ! Och Ukrainas bidrag har jag sett innan o då föll jag  för det, och dom blev ju 2. Och Azerbajdzjans bidrag blev 3 , inget fel på det, enligt min mening. Jag tänker se mera av musiken på play senare !
       Och nu skall jag " bli av med abstinensen " genom att motionera ! Men fler evenemang kommer snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0