Jaa, den blir ju intressant !

Jaa, matchen ikväll mellan Ryssland o Finland blir ju intressant ! Och en annan skräll i den gruppen var ju att Lettland slog Slovakien !
Ja, sen har jag börjat titta på V-75 tipset ! Det är ju med det här att få en egen idé ! Det försöker jag få ! För att få nånting på ett småsystem anser jag att man måste ha 3 spikar ! Kanske man kan ta en outsider som spik på en av dom ? Det gäller ju att våga ochså ! Läste att nån lämnat in ett system på 65 kronor på Örebrotravet o vunnit 1,4 miljoner på V-75 där i lördags !
                       Och i morgon cyklar jag nog ner till hamnen o köper en glass sen jag lämnat in tipset p V-75 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0