Jaa, idag är det ju måndag--

Efter detta unika konstaterande så får vi ju följa Vårens ankomst som jag nu " oavsett gnällanden " döpt om till Sommarens ankomst !
   Den 13/5 såg det ut så här när jag tittade ut från min balkong !
  Idag den 20/5 ser det ut så här. Nämnas kan att det var mulet när detta foto togs men på en vecka har det hänt mycket ! Jaa, jag tycker det blir grönare för varje år innan sommaren anländer ! O inte blir det mindre grönt fast det varit några stränga vintrar de senaste 3-4 åren ! Idag ser jag att Västeuropa har betydligt kyligare än Osteuropa ! Detta borgar för ostadigt väder med blixt o dunder i Europa ! Jag för min del hpppas ju att det blir bra väder till helgen, men det återstår att se. Alla vill väl ha bra väder på helgerna , särskillt de som jobbar hela veckan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0