Än finns det hopp !

Det tycker jag om att skriva ! Så här innan jag koncentrerar mig på dagens V-75 o annat !
          Första halvleken i går mot Portugal var superb från det svenska laget ! Bra taktik, men jobbig, det visa sig i andra halvlek där dom inte orkade  kontra ! För i första hade dom rejälare chanser än portugiserna ! 1-0 hade det varit värt ! Nu blev det ju i 82 minuten 0-1 ! Men på tisdag, vänta bara ! Ingen omöjlighet att Sverige vänder !
            Och Ronaldo har jag aldrig gillat som human being ! Hans grimaser, gester, trampande på Isakssons vrist, småskallande av Hurtig o protesterande o slående av bollen i mål efter avblåsning... han skulle blivit utvisad ! Jag har aldrig gillat den mannen ! Heja Messi o Zlatan !  Thats all for today, i think ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0