Den devisen passar idag !

Från rötter till barn-barn ! Det är en bra livslinje att  "stå på o stå för" !
 
 
          O då börjar vi med ett av mina barnbarn Emil som fyller år idag ! Och över 20 år har han kommit ett par t.o.m. Grattis Emil !
 Idag är det ju Alla Helgons Dag ochså och då ärar åtminstone jag mina rötter ! Och jag använder mig som sagt ochså av dom på min livslinje ! Det här är min kära mor Birgit ! Och mamma födde ju mig till världen ! Och ju äldre jag blir desto mer desto mer ärar jag mina rötter. Och min mamma han se Emil innan hon dog 1993 ! Hann se 3 av mina 9 barnbarn !
                       Det är en bra känsla när man är den som jag är att kunna krama sina rötter och barnbarn !
                 Och nu blir det inte mer skrivet idag ! Datan får vila på lördagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0