Det är inte dumt o inleda dagen med den här bilden !

         Tagen igår .Och här går jag praktiskt taget alltid på mina motionsrundor ! Och på vintern om snön o isarna ligger så kan motionen bli lika fin ,naturmässigt. Och då kan det även gås ut på isarna ! Där en del sitter o pimplar emellanåt. Och en vit vinter föredrar en annan, det blir så ljust o fint ! O luften blir hälsosammare , antar jag !
                 Det är ju november ! Här i Askersund har vi haft 3 vintrar med snö Och dom har börjat vid olika datum ! Och  fotografier i mappar finnes från varje år ! Med datum ! Så jag vet vad jag pratar om !
                   Tar inte fram nån av mina många vinterbilder här, då kanske  en del blir deprimerade ? Ser själv  fram emot en vinter med snö, som sagt. 
         Om det blir motion idag ! Det kan ni räkna med! Här ändras inte på ett hittills vinnande koncept !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0