Det här står jag för ! Och det kommer jag fortsatt att göra !

               Det här fotot tog jag i förmiddags från strandpromenaden ! Och det har jag verkligen facit på !
 
"Så här BLIR vädret  där du bor om 2 månader ! Hmm, det enda jag  vet med bestämdhet  är hur vädret VAR för 2 månader sen . "
 
 "Så här BLIR vädret där du bor i vinter.. HMM, det enda jag vet med bestämdhet är hur vintern VAR förra året ".
 
 " Så här BLIR  värmeökningen på Jorden om 15 år . HMM det enda jag vet med bestämdhet är hur varmt det VARIT de senaste 15 åren . "
                     Jaa, gott folk ! En metereolog har för mig förklarat att han inte pratar om för ivrigt ringande journalister ens hur vädret blir om 2 veckor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0