Jaa, nu har jag fikat med kompisarna !

              Vi var fler men det kortet blev misslyckat ! O Vivi -Ann blev naggad i kanten på det här kortet ! Men vi ses i morgon igen på höstbuffén ! Då skall jag ta bättre kort !
            Just nu känner jag lika stor förväntan som när jag besökte farmors ankdamm ! Och fångade vattenödlor o grodor ! Jag lever mycket på förnöjsamma och spännande ögonblick ingående i min livslinje  " från rötter till barnbarn " o   "grabben lever i mig " ! Och naturligtvis hänsyftar jag till kommande match i kväll mellan Sverige o Portugal på Friends Arena i Stockholm ! Spänningen är stor , måtte bollen " glida in i målet " ! O låta det bli 1-1 !
                 O det här är Friends Arena i Stockholm med taket på ! Här kommer o vara fullsatt i  kväll ! Ungefär 50 000 ! Och det är tur att man får se matchen i TV oberoende vilken kanal det är, " gnällspikar " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0