Vad är det jag läser !

                Joo, Frankrike är på dekis enl. OECD, Organisationen för ekonomiskt samarbete och utveckling !
           Jaa, i en värld som är som den är nu angående ekonomin så kommer inga regimer undan ! 
           Allt är ju så uselt i Sverige läser man ju om !
           Jag har ju sett mig om i världen, med eller utan basker, efter ett land där man inte gör mänskliga o omänskliga tillkortakommanden, där sjukvården fungerar  perfekt, där alla äldreboenden sköts perfekt,där inga är fattiga eller rika, där fullständig rättvisa o jämlikhet existerar, där inget kan hänga upp sig..där alla är  "lika goda som jag "....har inte hittat något !.
                 I Sverige är det lite så här ! Posten delar ut 100 brev ! 1 blir försenat ! Alltså är Posten usel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0