Då var det måndag igen !

Om jag har något o klaga på ? Nää,  ny vecka som är spännande o se vad den ger bl.a vädermässigt !
 
     Det är alltid kul att titta på fakta. Så här var vädrret i slutet av oktober 2011 ! Och idag har Askersund 13 C o molnigt , München 9 C sol, Moskva  7 C o sol, Beijing 24 C sol o Sydney 17 C o sol !!  ! Vet ni vad jag är tacksam över ? Joo, att jag såg att det var väder ute ! En del tar det kanske som en självklarhet vare sig dom bor " i Korpilombolo eller Baku " !?
 Så här var vädret i slutet av oktober 2012 då ! Jag antar väl att alla vet att rött betyder över medeltemperatur o blått under !?
Och då går vi till nuet igen ! Idag har Grise Fiord - 17 C o sol, Verkhojansk - 12 C o molnigt, Nuuk- 3 C och Mc Murdo Stn - 18 C frigid ! Jag följer dessa platser varje måndag och dessa fakta " kan inga vetenskapsmän " förneka ! Bevis för saker och ting har man väl inte för sånt som kommer i framtiden, varken när det gäller en själv eller klimatet ? Och bilderna är från SMHI:s hemsida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0