Det här tar jag med överallt !

Det här tycker jag om ! Det är taget från Insändare Nerikes Allehanda. Och jag vill påpeka att även hos minoriteter är " alla inte Änglar " Men det är inga hos majoriteter heller !!!!
 Jag har ju sagt innan att jag har något från min mammas, min mormors gener som inte går att komma underfund  med ! Eftersom inga uppgifter på dessa finns innan 1800-talet o innan dess är det bara namn o födelsedatum o födelseort ! Men min mormor o mamma var bevis på andra gener ! Via utseendet !
          Valloner ja, det har jag pratat om innan. Dom tillhörde ochså den minoritet som vi i Sverige via Rasbiologiska institutet mätte skallarna på, förutom Romer, Judar, Samer m.fl. " mindervärdiga " ! Rasbiologiska institutet det las inte officiellt ner förrän 1953 ! I sammahanget kan man ochså fråga sig om skallen mättes på min döde svärfars mors skalle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0