Det slog mig plötsligt... vad spännande det blir !

Svenska valet? Ja, men det är ju ett år dit ! Jag tänker på Vm-kvalet i fotboll mot Österrike på fredag ! Mot Brasilien ? Det går ju i Brasilien nästa år !
                Jag återkommer till ett spänningsmoment senare med foton. Att fotvandra är alltid ett spänningsmoment ! Man vet inte vad man kommer att få uppleva ! Spänningen att fånga grodor i farmors ankdamm har man haft nytta av ! I positivitetens tecken ! Och  spännande var ochså , kanske inte för min mor,  att få se när dom hoppade ut från badrummet när hon öppnade dörren dit i hemmet ! Och jag träffade någon för några år sen som bodde i samma trapp på fyrtitalet i Örebro. Det hon nämnde först var när grodorna hoppa ut från vårt badrum ! Man sätter " djupa " spår här i livet hos folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0