Fotboll går hem överallt ! ?

Ja, verkligen ! Och nu börjar matchen mellan West Bromwich och mitt favoritlag Arsenal ! Rapport i halvtid kommer från surfplattan !
Jaa, Arsenal ligger under med 1-0 ! Dom borde ju gjort nått mål men föll tillbaka o började slarva mot slutet av halvleken ! Men det är förvånande att Arsenal kan ligga i topp med alla skador dom har ! 5 klasspelare borta !
 Ok, jag kommer tillbaks med vad jag tycker om det hela när matchen är slut !
   1-1 blev det ! Jag är nöjd ! Fortfarande har bara Arsenal förlorat en match denna säsongen , första matchen ! Inräknat Champions L . Och det sämsta med matchen var domaren som blåste för mindre förseelser och lät större begås ! Och Arsenal leder ligan ännu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0