Från det ena till det andra !

   Det här fotot är inte illa ! Det är taget idag i disigt väder ! Och följande möten var jag med om idag !
            När jag kom gående i närheten av boulebanan vid strandpromenaden mötte jag en dam som kom gående ganska ostadig med sin rullator. Damen möter jag ibland och hon är minst 90 år tror jag, man skall ju inte fråga om damers ålder ! När vi möttes stannade hon till, tittade på mig med ett stort leende o utbrast, DET ÄR VÄL HÄRLIGT ! Jag tittade på henne och svarade , Du är en av mina verkliga vardagshjältar !
                 Sen kom jag några hundra meter längre bort ! Då mötte jag en herre som är 91 år,o vid god vigör . Ibland pratar vi en liten stund med varandra ! Och han påminner mig ständigt om att GLÖM INTE ATT KALLA MIG FÖR FARBROR !!!
Och 26 % av min trafik på bloggen är från utländska besökare, 39 st den här veckan ! Varav 2 från Moskva ! Kanske man kan locka en o annan turist hit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0