Hur är det med logiken ?

" Snart har jag bara fotboll i huvet " ! Men jag måste än en gång återkomma till skatterna ! Sverige har världens högsta skatter trots att arbetande och pensionärer fått sänkt skatt ! Pensionärer ? Jaa, men har ni hört talas om bromsen ?
Dessa skattesänkningar pratas det om som om dom skulle "fördärvat välfärden o förstört trygghetssystemen " typ ! "O gjort folk fattigare ". Ett " billigt sätt att ta politiska poäng på ", tycker jag som liberal !!! O det står jag för ! Hur är det med kunskapen om det här med skatter i Sverige ? Vad ordet progressiv innebär t.ex. ?
Och efter detta ser jag fram mot kvällens fotbollsmatch, den i Vm-kvalet mellan Sverige o Österrike ! Hoppas dom fightas lika bra som jag gör " mot väderkvarnarna utan kunskap " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0