I morgon är det ju lördag !

 O det konstaterar jag med ett leende ! Trots att jag har givit mig själv dataförbud på lördagar ! Här är så mycket annat kul att syssla med ! Göra system på V-75, prata med svåger o kompis om tipsen,,göra dagobertssmörgåsar , äta dom, dricka en coca cola , ta en snaps av min svågers hemgjorda vin,  titta på V-75 , fotboll o Miss Fisher på tv mm,mm, ! Dessutom har jag roliga och behjärtansvärda saker i vänten att göra ... när, det får ni inte reda på ! 
                       Och jag tycker om att berika min hjärna o hjärta med saker som jag kanske inte kan uppfylla ! Och jag vill prata om att man visst som kristen kan bo i Jerusalem ! Om jag har varit i Jerusalem, jaa ! Och skulle utan svårighet kunna bo där ! Och där besökte vi bl.a den koptiska kyrkan, Klagomuren och Bengt O var det Al Aqsa mosken eller Klippdomen. En av dom är inga gudstjänster i ! Ja, drömmar som är  "uppnåliga eller ouppnåliga " är väl inget fel att ha ! Dom berikar min tillvaro o då tar man reda på mycket mer om dom platserna !  Tyskland står ju på programmet nästa år ! Om jag har tur med allt möjligt,o får behålla min lisvilja o ha tumme med...då vet man aldrig vad mer som kan bli !                Ha en bra lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0