Jaa, tänka sig !

Det var väder ute idag ochså, såg jag ! Men sen finns det ju människor utomlands som ochså ser att det är väder ute med skyfall, orkaner, tornados, o darrande,  brinnande hus mm.Och så är det ju här i världen ! O då tänker jag på dessa människor och blir oerhört ödmjuk ! Och tycker "egostiskt" att våra förfäder gjorde rätt som vandrade ända hit upp ! Men egentligen så behöver man inte gå så långt söder ut för att  upptäcka att även där kan dom få det värre än vi har det i  "högan nord i dagens väder ". Och så har det varit förr ochså när det t.ex. gäller jordbävningar ! Och jag ställer alltid frågan om vad är bra väder om man  "tittar utanför Sveriges gränser " ?
 
                Olika falla ödets lotter ! Men idag ser det ut att bli boule för min del ! Det är inget konstigt att spela boule i början av oktober ! Så länge vädret inte blir kallare o det blir regn ! Och när det gäller klimatet titta gärna på www.klimatescam.se , då  "ger jag dig chans att vända på myntet " !
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0