Jag märkte inte av den !

Stormen ! Och området jag bor i är  ju södra Svealand ! O  när jag tittar ut genom fönstret så ser jag inga vajande träd ! Regnat har det gjort i natt det ser jag ! O nån skur kommer det nog idag !
  Men nu har jag varit inne och tittat på de kallare platserna i världen, det gör jag ju varje vecka som " motpol till  dom uppskruvade förväntningarna om 4 graders värmeökning och 2 meters höjningar av havsytan " !
        Och detta är svensk tid nu på morgonen !  Grise Fiord -20 C moln, Verkhojansk -17  C moln, Nuuk -4 C sol och Mc Murdo Stn - 14 C ! Det skall bli roligt att följa kampen mellan milt o kallt den här säsongen ! Askersund har idag + 8 C o moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0