Nu, när jag skriver detta....

... hör jag på samma gång på en av mina stora idoler , sen 70-talet och den sen ett tag, 2008, avlidne Ivan Rebroff här på datan. Han ger mig mycket glädje när han sjunger sina sånger och jag lär mig att gnola bra till dom i rätt tonläge !
                Ibland gnolar jag på bl.a. Kalinka o Pråmdragarnas sång , ach Natascha m.fl. när jag går min väg längs livets stig !  Kan ni ochså uppbringa en sån där vällust-känsla o njuta o njuta av nått ! Jag hoppas det även " ifall vädret inte passar o trots att Sverige är uslare än Nordkorea enligt en del " !
             
 Det går ju inte o ha brittsommar året om ! ! ? Jag tycker om det här fotot ! Det är lika färgrikt målande som Ivan Rebroffs sånger, " Tack för att du finns till Ivan ", du en av livets härligheter som förgyller mitt liv !
           Och vad sjunger Ivan just nu när jag skriver detta ? Ochi cherney ! Den vackra melodin kan ge mig härliga vibrationer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0