Usch , det börja regna !

           Jaa, det börja regna innan jag hann in efter handlandet ! Vilket " uselt väder vi har i Sverige var finns palmerna, var finns de vita soliga sandstränderna " ? Jaa,  kommer  att ha mina betraktelser ! Som vanligt,  tycker det är en bra kategori eller tagg !.
 Det här fick jag syn på ! En utsatt löpsedel , idag eller i går ? Jaa, en del gillar ju inte monarkin men dom säljer bra ! Jag för min del är royalist ! För monarkin ! Och tycker mycket illa om är när drottning Silvia skall stå till svars för sådant som inträffat när hon inte ens var född ! Och i ovanstående tidning läser jag bara någon gång v-75 tipset på datan och slipper se rubriker som " Reinfeldt tar från de fattiga barnen " . Sådana rubriker tar en liberal avstånd ifrån ! Och jag står fast vid min symbolik allà " på journalistögskolan idag verkar det bara som om eleverna lär sig sätta svarta braskande rubriker " ! O kunnigheten är ochså stor ang. vad den största stötesten är för " den arabiska våren " ! Tycker jag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0