Vi kör på !

" Så här blir vädret om 2 månader där du bor ! Hmm, det enda jag vet med bestämdhet är hur vädret var för 2 månader sen ."
 
 " Så här blir vädret i vinter där du bor ! Hmmm, det enda jag vet med bestämdhet är hur vädret var förra vintern " :
 
" Så här BLIR värmeökningen på Jorden inom 15 år !  Hmm, det enda jag vet är hur den VARIT under de senaste 15 åren " .
                  Vad tror ni säljer mest ! Att måla upp förskräckligheter utan facit eller fakta som visar hur jorden  uppfört sig utan bilar eller människor. Och jag måste dementera en sak ! Att "denna dagen inte är den allra värsta i Sveriges , världens och klimatets historia " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0