Det blir väl en dag som alla andra !

Jaa, det är nog riktigt att ha ordet väl med ! För vad vet jag om det ! Och jag tycker inte den ene dan är sig den andre lik ! Inte ens när jag går samma motionsrunda 4-5 dar i veckan för det mesta ! Att ha en tråkig tillvaro i vardagen ! Nää, det är inte något för mig ! Att livsnjuta i vardagen går bra om man har ett öppet sinnelag ! Men är man då intresserad även av världen i övrigt och kommer underfund med att man är världsmedborgare p.g.a." kunskap o tillhörighet ", intresse för sport, världsmusik, mm. det förgyller naturligtvis ens vardag ! Det känns på nått vis att man/ jag " alltid har nått på gång " både i hjärnan o i benen ! Typ !
Gårdagen, tennisen ! Jag såg en spännande match mellan fransmannen Gasque o spanjoren Ferrer som fransmannen vann kanske lite sensationellt över världsfyran Ferrer ! Och om president Obama får man tycka som man vill ! Och vilken utsatt position han har ! Men oavsett så verkar det vara en " person som man gärna ätit middag med ", typ ! Fotot ! Taget 2007 ! Tänk på programmet om TIDEN i Vetenskapens Värld ! Ingen har koll på den " absoluta sanningen " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0