Det har varit en bra dag hittills !

. Även tv-tittande, icke att förakta ! Och i kväll kommer, ganska snart kommer 3 bra deckare i rad bl.a. Fader Brown o Foyles War. Just nu går det väldigt bra med motionerndet, känns som jag " håller på att bli yngre än äldre " !  Så här får man väl inte uttrycka sig när " allt är så uselt i Sverige o världen " ! Jag anser att världen ser uslare ut för att media " lever på uselhet " o på att ta ut " elände  i förskott ". det där är lätt att genomskåda ! Tar man o tittar på t.ex. 90-talet så var det minst lika " uselt som nu " !  Med andra ord " kastas det mycket sten i glashus " ! Och jag har fakta som bevisar det ! Men det hjälper inte ! Allt är alltid andras fel " när man själv har makten eller andra har den " ! Och förmågan att titta ut över världen saknas ! Den består ändå av 200  länder o 7 miljarder människor  som faktiskt har en viss betydelse för hur vi har det i Sverige ! Det skall man nog tänka på när man ger en massa löften !
              Sådana här foton kan man visa hur  mycket som hellst ! Det är taget i nuet och liknande vyer har jag sett i hela mitt liv ! Och det kan ingen ta ifrån mig med " eländesförklaringar utan facit o med datoriserade mallar " !  Och det är sorgligt med politiska partier som tar politiska poäng på dessa eländesförklaringar utan facit !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0