Ja, det blir det !

I går avbröts ju tennisen från US Open p g.a. regn ! Jag tycker om att se på tennis och i kväll verkar det inte vara mycket annan sport för utom frågesporten Vem vet mest ! Det brukar jag se på, alltid något nytt som man lär sig !
Tyvärr är ju Sharapova skadad så jag håller på min andra favorit Viktoria Azarenka. Vilka amazoner ! Hos herrarna är det Federer som är min favorit som tennisspelare. Och jag vet att han inte är bäst längre men min favorit är han, eleganten ! Ja, det var väl det hele !
 Det här är väl ett foto taget för några, flera år sen men det får duga ! Heja Roger, du är den störste manlige tennisspelaren genom tiderna, anser jag !
 Viktoria Azarenka är inte så gammal ännu ! Hoppas att hon har många år kvar i toppen ! En tjej med temperament !
 Men den här tjejen var jag svag för när hon spelade för några år sen ! Den scharmiga ryskan Elena Dementieva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0