ÖSK vann !

I superettan i fotboll över Assyriska ! Och Sundsvall fick oavgjort hemma mot Örgryte. Det 3:e laget i toppen Falkenberg spelar i omgången mot Brage borta ! Tar dom 3 poäng där så leder dom serien ! Före Örebro !
Jag såg ju på matchen i TV och var lite irriterad ibland. Över missad straff som verkade "panikslagen" och andra missade målchanser ! Men resultatet var rättvisst ! Men när Örebro tog ledningen i andra halvlek och Assyriska kvitterade nästan omgående, ganska sent då " sa jag några väl valda ord " Men vad glad jag blev när vår hjälte Yasin gjorde 2-1 i 90 minuten !
Nästa match är mot Ängelholm borta om nån vecka ! En mycket svår match, o där blir jag glad om dom får oavgjort ! Beroende på att både Gerzic o Yasin är avstängda då ! Onödigt o lite klantigt ! Men dom här 3 poängena var viktiga ! Och jag har NJUTNING som tagg ! Njutning är ett bra ord. Ett positivt engagerande ord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0