Så är det ju här i livet !

Till slut så stänger kiosken ! Det är ju sant men i det här falllet så är det kioskerna i hamnen jag menar !
             Men är det fint väder så kanske nån öppnar på helgen ! Nästan alla bord är bortplockade ! En sommar går ju fort men årets har varit helt suverän, åtminstone i det här området ! Och september räknas väl till hösten men om man ser till temperaturen så räknas det kanske som sommar ännu ? Jag har ingenting emot årstiderna men jag vill absolut ha varma sommrar o snöiga vintrar !
         Och idag var det kav lugnt på sjön ! Och som sagt varmt o skönt .
    
                   Och ikväll, har ju nämnt det, så har vi matchen i superettan mellan ÖSK och Assyriska på Berhns Arena ! ! Intressant match Assyriska är inget dåligt lag ! Men visst hoppas jag på 3 poäng ! Men  idag börjar Hockey allsvenskan som man brukar kunna se på TV ! Men hockey Örebro har ju gått till elitserien o kanalen som visar den har jag inte !  Men så är det ju nuförtiden sporterna " går in i varann " ! Och "sköter sig" Örebro SK de  sista matcherna så hamnar dom ochså i högsta serien !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0