Verkligen intressant !

Tv-programmet med Vem tror du att du är med Björn Skifs sökande av sina anor ! Och det tror jag många andra tittare tyckte ! Det här är inga oväsentligheter och ju äldre man blir desto mer intresserad blir man av sina rötter och nått som man inte kan komma ifrån är att man närmar sig dom för varje år som går ! Och mig skrämmer det inte ! Det är realiteter som ingen kommer ifrån !
Mannen på bilden heter Anders Karlsson min fars morfar, 90 år gammal, kring 1920 ! Den släkten var bosatt i Herminge i mil söder Örebro ! Nära Mosås o nära Almbro ! Och min farmor föddes på en gård, jordbruksfastighet,  som redan nämnts i slutet av 1600-talet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0