Dessa ständiga utropen om att våren kommer !

Bakslag igen , ang den utropade våren ! Jag vet inte hur många löpsedlar från kvällsblaskorna som utropat , nu är våren här ! Den senaste löd efter detta bakslag, åtminstone där undertecknad bor, -Till helgen kommer våren- Den roligaste kom för några veckor sen -Nu varar våren till sommaren - ! Skulle den varat till hösten då ? Att dom här tidningarna orkar hålla på ! Fortsätter dom med dessa löpsedlar så genomskådas dom ännu mer ! Och då tappar dom både läsare o intäkter ! Hoppas jag !
                  Dagens kvällstidningar är det uslaste jag upplevt ! Deras agenda verkar vara att sälja till varje pris med " sianden o negativism " ! Så är dom ochså enligt undersökning de media som har minst förtroende hos svenska folket ! Jag läser inga längre som sagt ! Bara v-75 tipsen ! Jag tittar på en dagstidning på nätet ! Och läser min morgontidning ! Nyheter kan man även få på andra ställen på nätet !
       Jaa, vi får se om det blir nån motion i det gråa vädret ! Det råa 3-gradiga vädret " känns ända in i lägenheten " Regnandet verkar hålla upp  hos mig ! I norra Svealand har det väl snöblaskat ! ? Ja det är tur att man levt så länge så man sett " vårar kommit o gått "  Utan braskande rubriker ! 
                         Jaa, solen lyser även ovan molnen ! Varför inte ha en sån rubrik ? Klyscha, ja men synnerligen viktig sådan !
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0