Det blir en lugn promenad i den vackra naturen !

Och denna promenad slutförs med handlande av müssli bl.a. Vacker natur ? Jaa, det är det inte långt till. Det är bara att gå.ex. längs strandpromenaden för att uppleva det ! 
            Det här med att se vacker natur ! Det har man upplevt från norr till söder i Sverige i ens liv ! Inte bara i städerna jag bott ! Skall leta fram nått från annan plats !
        Jaa, många har jag från vacker natur ! Det här är ingen gissningstävling ! Vackra platser var det ! Det här fotot är från 2007 och är taget vid Frykensjöarna i Värmland ! Det räcker ! Det är naturbilder jag är ute efter ! Med egen upplevelse ! Och årtal !
 

Kommentarer
Postat av: pineapple resort

Härliga bilder! :)

Svar: Jaa, från Luleå -tiden, 50-talet är det dåligt med foton när det gäller natur ! De flesta naturfotona är tagna från 2006 till dags datum. Det var då jag skaffade min lilla kamera o gjorde mappar av dom i datan !
Jan i Askersund

2014-04-23 @ 08:38:48
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0